fredag 16. mars 2007

Mammatøy for 40-åringer..

Krapylet trenger mer og mer plass! Så magen eser ut.. Dermed blir genserne plutselig navlekorte. Og med vrengt navle, tar det seg ikke ut med bar mage!

Men mammatøy skal tydeligvis ikke være særlig lett å få tak i. Eller, det finnes jo. Men de som lager sånt tror tydeligvis at gravide damer er minst 40. Hvor har de hodet hen? Ikke liker jeg tunikaer med spraglete mønster. Ikke liker jeg bluser og skjorter særlig heller. Ensfargede singleter og topper går jo an, men må jo ha genser uttapå. Og da vil jeg ha genser uten sære mønstre!

Nei, det skal ikke være lett å være sporty gravid. Så nå går jeg i tøy som ser "ordentlig" ut. Ordentlig og kjedelig. Gleda meg i månedsvis til å kjøpe mammatøy. Nå gleder jeg meg til å passe inn den vanlige garderoben min igjen!

Ingen kommentarer: