mandag 24. mai 2010

Foldvik dette året også!

Noen ganger er man ekstra heldig og får full klaff med kollegaene sine. Sånn var det for meg i fjor vinter da jeg ble kjent med C. Og når hun atpåtil har en gutt som er like gammel som min, og en mann med omtrent like sære interesser som min mann, da er lykken fullkommen!

Nå har både C og jeg eksamenslesende mann. Dermed var behovet tilstede for å komme oss ut. Da er Foldvik en bra plass!


IA og H fant en kjekk huske. De ble dog ikke helt enig om akkurat hvor fort det skulle huskes. H synes det gikk for sakte, IA for fort.. :)

IA sørger for at hesten får mer mat.

H har funnet en søt pusekatt. Men synes klørne er litt i skarpeste laget. :)

Traktor er stor stas! Ekstra kjekt med tau foran, slik at mødrene kunne trekke..

Storfornøyd gutt før toget startet.

Like fornøyd han her. :)

Gode venner er supert å ha! =)

Ingen kommentarer: