søndag 9. desember 2007

Besøk av bestemor og bestefar

Pluggen har bestemor og bestefar i Valdres, og i helga fikk vi besøk av dem. Tante kom også innom. Det var kjempekoselig! Vi kosa oss masse alle sammen. Og egentlig tror jeg nesten Pluggen kosa seg mest. =)

Som bestemora mi kan bære meg i sjaltai også! Det er stili!

Bestefar er kjempeflink til å spille piano og synge. Så flink at jeg sovner av det.

Vi laga jul! Bestemor bakte jødekaker sammen med mamma og tante.

Og bestefar laga Ambrosiabrød. Det ble Ambrosiaboller i stedet, for ovnen til mamma og pappa er litt rar sier de.

Pluggen sov i nesten 3 timer etter at bestemor, bestefar og tante dro. Sliten, ja!






2 kommentarer:

Unknown sa...

hallo!!! Moren din så jo ut som om hun var 30 jo!!! Tenk hvis du har arvet de genene da! Hun kunne fint gått for å være venninna di! Jeg er i sjokk..
Åsta

=)Line sa...

Hehe, jeg håper mamma leser denne kommentaren... =)