fredag 20. juni 2008

Vi er på tur!

"Som jeg kikker på en rar vovvov!"

"Den vovvoven har skikkelig lang hals, altså! Men så skulle farmor ta bilde, og så fikk hun ikke med hele, så da tok hun et bilde av halen dens også."

"Farmoren min! Som disse vovvov er stilie!"

"Mammam! Jeg har en vovvov med horn og spisse ører på fangern min!"

Sånn går det når mammam snur ryggen til i noen sekunder... ;)

"Jeg går på utern jeg. Mammam sier at det bor en rar vovvov som heter uvl her, og så en annen som heter elg. Men det får jeg se på en annen gang. Nå skal jeg gå med vognern min!"

"Som jeg ble litt sliten i beina mine."

"De små vovvo-babyene ble nok også slitne i beina sine, for de henger på ryggern til mamman sin. Mammam har ikke sånn kjekk pels som jeg kan henge i, hun. Men det går greit, altså, for hun har sjal og meitai og sånt i stedet!"

Ingen kommentarer: