lørdag 19. april 2008

Herlige våren!


"Namnam! Rundtstykke med bringebær! Jeg trenger energien, altså. For gjett hva jeg skal i dag!"

"Farmor har tatt på meg pappas gamle jakke og lue. Og pappas gamle sko også!"

"Så nå kan jeg gå ute! Jippi hurra!"

"Åh, det her er orntli stili altså!"

"Pappan min! Jeg går på utern!" (Sjekk stolte oldeforeldre i bakgrunnen!)

"Åh, bekk! Vann! Stili! Gå dit nå!"

"Gulvet på utern er rart! Stili!"

"Enda en ny gulv! Så stili!"

"Åh, her var det mye spennende saker!"

"Smaker på gulvern jeg, mamman min. Er denne god, mon tro???" (Vi redda biten ut av handa før han fikk smake, altså. Hvitveis er ikke spesielt sunt...)

"Mamman min! Som jeg har plukka en sak til deg! Farmor sier det er en blomst!"

"Næh! Blomsten fikk to deler!"


"Mamman min! Som jeg plutselig har to saker til deg i stedet for en!"

Ingen kommentarer: