onsdag 2. juli 2008

Enda en parktur!?!

Som vi er på park nesten hver uke for tida! Mammam synes nemlig det er stili! Og jeg tror jeg er enig. Jeg liker å kose med dyr!


"Mammam sier dette heter hest. De var fine! Hesten snusa på fingern min, og så prøvde jeg å putte fingern inni munnen på den sånn at den skulle få smake på jeg, men da tok bestefar fingern min bort. Det var auau, sa han. Og jeg som synes at hesten så snill ut!"

" Som jeg liker å skyve vognern min!"

"Jippi! Jeg er fotomodell!"

"Jeg ser på utsiktern!"

"Åh, stili! Nå fikk jeg enda bedre utsikt!"

"Mammam sier at det heter røyskatt! Og røyskattern bærer babyen sin til en ny hi! Men det var litt rart, synes jeg. For babyen og mammaen er like store!"

"Jeg ble sliten av alt, jeg. Og da fikk jeg sitte i sjaltaien hos tante."

"Men så ble det på tide å dra hjem. Som jeg var full i hodet mitt av masse dyr og natur og saker og ting da!"

Ingen kommentarer: