mandag 24. mars 2008

Hvordan få på seg en sjaltai Pod

Jeg legger panelet over ryggen hans før jeg løfter ham opp.

Så løfter jeg ham opp .

Jeg legger stroppene over skuldrene mine.

Slik ser det ut når begge stroppene er lagt over skuldrene. Jeg kunne med fordel ha strammet dem litt slik at panelet kom tettere inntil Pluggen.

Slik ser det ut på ryggen. Jeg tar tak i den borteste stroppen...

..og trekker den fram. Samtidig holder jeg Pluggen fast med den andre armen.

Så bytter jeg hånd. Den ene holder nå fast både Pluggen og den stroppen som allerede er dratt foran. Med den andre handa henter jeg den siste stroppen.


Slik ser det ut på magen min nå.

Nå tar jeg tak i den ene stroppen og legger den under beinet til Pluggen.

Så gjør jeg det samme med den andre stroppen. Jeg trenger ikke å holde fast Pluggen mer, for panelet og stroppene sikrer ham godt.

Jeg knyter på ryggen.

Så sprer jeg sjalstroppene utover skuldrene mine..

..utover ryggen min..

..og over rumpa og ryggen til Pluggen.

Til slutt trekker jeg litt i panelet, slik at den henger pent ned.

Woila!

Pluggen hater å være strammet helt inntil meg for tida, for da kan han ikke lene seg rundt omkring og se hva som skjer. Hvis han er trøtt, strammer jeg derimot en del mer. Armene hans kan være inni panelet, og da får han støtte helt opp til nakken.

Ingen kommentarer: