tirsdag 11. september 2007

Krapylet er nå 10 uker gammel!

Kjempebabyen vår vokser fortsatt. Nå er alle klær str 3 måneder lagt vekk, til mammaens store fortvilelse. Rekker jo knapt å bruke alt det fine han har.. Men er uansett glad for at vi har en frisk og glad gutt som ser ut til å ha det bra!

Blid gutt på stellebordet

Jeg har blitt så flink til å løfte hodet mitt!

Pappa og Krapylet ser på Discovery.

Sovende kjempebaby

Ghibo passer godt på valpen. Dette er forøvrig siste bildet som er tatt før vi måtte ta ut spedbarnsinnlegget i bilstolen. Og Åsta: Her har han på seg ei strikkejakke! Riktignok er dette en av de Torunn har lagd. Mine er foreløpig litt store. =)

1 kommentar:

Unknown sa...

;) Bra du sa i fra ellers hadde jeg ikke lagt merke til strikkejakka! Kaja sover søtt akkurat nå i den hun har fått av dere:)
Må bare si at på det bildet der du bærer han så ser han virkelig ut som en KJEMPE baby!!! og så syns jeg han lignet litt på ole på bilde nr.2 :)

Så kjekt med bilder!!

åsta