tirsdag 23. oktober 2007

Det finnes ikke dårlig vær..

Oppmuntret av oppdagelsen at det går an å bære Pluggen i sjal, ble det nok en tur langs havet utenfor Larvik i helga. Værmeldinga sa 1 mm nedbør og oppklarning i løpet av dagen. Men det som møtte oss var stadig økende mengder regn. Så da svigerinnas hund begynte å protestere på væten, vendte vi nesa hjemover.

Pluggen sov godt i starten. Og vi ble nok litt småbekymret for hva han skulle si da vi hørte han våknet til bak på ryggen min, med fjeset fullt av kaldt vann. Men han storkoste seg! Pludret, lo og slikket i seg vanndråper.

Kan det være fordi han er laga i Bergen...? ;)

For de som lurer: Mine to pelskledde koste seg inne hos Pluggens oldemor og oldefar. Da det endelig letnet, sprang de løse rundt i hagen deres en god stund.

2 kommentarer:

Unknown sa...

så søt han er!! Det lover jo bra for Bergenstur at han ler i regnvær;) Åh som jeg gleder meg til dere kommer på besøk!

Åsta

=)Line sa...

Og vi gleder oss veldig til å se dere igjen! Ja, Ole og meg, altså. Idar Andreas vet jo ikke helt om det her enda.. ;)