mandag 22. oktober 2007

Fantastiske Mølen

Forrige helg hadde vi besøk av venninna mi og gutten hennes. Da gikk vi tur på Mølen, et nydelig naturområde utenfor Larvik. Det var så deilig å komme seg ut til storhavet!

Det var så nydelig vær!

Synd det ikke følger lyd med bildene. Det er skikkelig bølgesus her ute, sammen med en egen rumlelyd lagd av steiner som ruller fram og tilbake når vannet flytter på dem. Jeg kunne sittet i timesvis og hørt på den lyden.

Masse ting man kan finne i vannkanten!

Amming i friluft. Sjal er greit, altså! Hindret både innsyn, sol i fjeset og trekk.

Pluggen og meg koser oss.

Pappaen satte opp le-vegg, og Pluggen fikk ligge på et sitteunderlag med ei jakke oppå. Dyne og pute hadde vi også med. Oldefar satt og snakka med ham, så jeg tror han synes ting var fint.




2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh det så koselig ut!! Og så herlig med HAV og BØLGEBRUS! Ser ut som om dere har det fint:)

¤ÅsTa¤

=)Line sa...

Ja, jeg har vært i godt humør i mange dager etter at jeg var der, bare fordi det var mulig å komme dit selv om man har baby! Har et stort kjærlighetsforhold til havet.. =)