fredag 26. oktober 2007

Nytt bæretreff!

Sånne treff er koselige! I dag var vi bare fire voksne og fire små på treff, for det var så mange som var syke. Men det ble dermed desto mer tid til å få tid til å snakke med hverandre og bli kjent. Og så prøver vi ymse bæreting når ungene våre synes det er greit. Dermed finner vi ut litt om hva som er kjekt å bære i og hva som ikke er fullt så kjekt.

Lommeslyngeprøving

Mer lommeslyngeprøving. Fikk solgt denne, jeg. =)

Plugg1 og Plugg2. ;) (Min Plugg er han i blått.. :P)

Pluggene blir kjent

Filiokus Mei Tai prøves ut. Denne var stilig!


Dette er hun som lager Filiokus Mei Tai. Her tester hun en annen Mei Tai type..

Og så synes hun dette sjalet var innmari fint.. :P

Plugg2 og mammaen hans i lommeslynge. Han sovna i denne. :)

Nå ser det ut som vi BARE prøvde bæretøy, men mesteparten av tida koste vi oss med lunch, lekte med ungene våre og skravla sammen. Litt rart å plutselig være mamma og gå på sånne treff. Om det heter barseltreff, babysang eller bæretreff blir jo litt etter smak og behag. Jeg trives i alle fall godt med bæretreff!

1 kommentar:

Annette sa...

Så koselig med treff! Gleder meg til å bli med når du arrangerer :) Ser jeg må sy inn min lommeslynge ja. Nikolai henger og slenger i forhold til de barna :)