onsdag 21. februar 2007

Krapylet får stadig flere klær. =)



Bodyen med dette motivet har vært en gjenganger i tankene mine helt siden jeg så den. Krapylet trengte en sånn! Så får det heller være at mamma kommer til å få sjokk.. Vi blir neppe enige om hva som passer til baby uansett.



Til venstre er joggedressen krapylet skal krabbe rundt i når han nærmer seg året. Fikk av tante og farmor. Denne var fin!


Til høyre igjen er det jeg kjøpte i dag. Gir et godt bilde av hvordan jeg syns babytøy skal være! Liker nemlig babytøy som føles som babytøy, men som ikke ser ut som det. Eller: Mye babytøy ser i mine øyne ut som klovnetøy. Det er skrikete farger og figurer med grusomme grimaser. Ikke vet jeg hva tanken er bak, men jeg mistenker at det liksom skal være morsomt eller noe sånt. Syns nesten det blir å drite ut den lille som ligger iført kreasjonene. Den aner jo ikke hvor teite klær den har på seg!
Nei, babytøy skal framheve babyen som bor inni! Det skal være slik at når folk ser krapylet, skal de si "å, for en flott gutt!" Ikke "Næh, så nusselig babytøy!"

Ingen kommentarer: